ח"כ פוגל: "אין דבר כזה חפים מפשע בעזה"

מהדורת הבוקר 1 Comment on ח"כ פוגל: "אין דבר כזה חפים מפשע בעזה"

יו"ר הוועדה לביטחון לאומי, תא"ל במיל', ח"כ צביקה פוגל לגדסי ופרידמן בקול חי: "יש לי הרגשה שעוד לא הפנמנו מול מי אנחנו מתמודדים. מבחינתי אין חפים מפשע. יש את הנושאים נשק בגלוי ואלה שכרגע לא. הפועלים שהכנסנו לפה הם שהכינו את המפות ונתנו את המידע, הם אלה שבזזו אחרי שהחמאס נכנס"

צילום: Chaim Goldberg/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מלחמת חרבות ברזל: ח"כ צביקה פוגל, יו"ר הוועדה לביטחון לאומי ותא"ל במיל' מבהיר כי מבחינתו "אין מושג כזה חפים מפשע ברצועת עזה" וטוען שהאחריות למתקפת הטרור של החמאס, רובצת בין היתר על השרים גנץ ואיזנקוט, רמטכ"לים לשעבר.

בשיחה עם איתי גדסי ויענקלה פרידמן במהדורת סוף השבוע (חמישי), אמר פוגל, כי: "המנגינה שנשמעת בשטח היא של תקיפות ומטרות, אבל כשאני שומע מילים כמו 'ניצחון' ו'סיכולים' יש לי הרגשה שעוד לא הפנמנו מול מה אנחנו מתמודדים. זה אויב גרוע מהנאצים בגישה ליהודים וגרוע מדאע"ש בגישה לאזרחים. המטרה חייבת להיות השמדה מוחלטת של האויב".

"מבחינתי אין חפים מפשע", הבהיר פוגל. "יש את אלה שנושאים נשק בגלוי ואלה שכרגע לא נלחמים בי בגלוי. הפועלים שהכנסנו לפה הם אלה שהכינו את המפות ונתנו את המידע והם אלה שבזזו אותנו אחרי שהחמאס נכנס. אני מקווה שיפול לנו האסימון". הוא הזהיר: "אם לא נדאג להמשך קיומה של המדינה היהודית בארץ – נאבד אותה".

הוא התייחס לעיכוב בכניסה הקרקעית לרצועה: "התקיפות מהאוויר משרתות את הכניסה הקרקעית. אני מעדיף לחכות עוד קצת ולחסוך חיי חיילים שיכנסו למשימה הקרקעית". לדבריו: "אסור שיהיה חמאס ולא חיזבאללה, כמו שהשמידו את הנאצים".

על ממשלת החירום: "אחדות אין פה. יש פה דבר אחד חשוב: שכל חייל שיוצא להילחם ומוכן להיהרג ידע שכל המנהיגות נמצאת סביב אותו שולחן. ההיסטוריה עוד תשפוט את אחריותם של גנץ ואיזנקוט לאירוע הזה, אבל אם הם רוצים להיות ליד השולחן במקום הנציג שלי אני מוכן לבלוע את הצפרדע הזאת כרגע".



1 תגובות

מיין תגובות